Sprawdzony gadżet reklamowy – kalendarz trójdzielny

Jest wiele sposobów, by promować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego albo w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym oraz informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom albo grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę świetnie sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie utworzony. Jeśli nie przyłożymy się do jego stworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, ażeby gadżety były zrobione z materiałów wysokiej jakości. Inną kluczową cechą jest funkcjonalność. Jedynie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie efektywnie pełnić rolę marketingową, czyli reklamować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być stworzony według indywidualnego projektu, który poza intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera też elementy tożsamości wizualnej firmy, a zatem: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Trzeba jednakże zacząć od priorytetowych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorakie funkcje. Od góry tworzy go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie konieczności inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które ukazują naszą firmę w lukratywnym świetle. Bez względu jednak czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy detal kalendarza reklamowego.
Polecamy: iveno.pl/kalendarze-trojdzielne.